Try not. Do, or do not. There is no try

Nie wiem, czy w dobrym tonie jest zacząć pisanie na polskojęzycznym blogu po angielsku, ale nie znam innego cytatu, który tak dobrze opisłałby powód, dla którego założyłem tego bloga. Dodajmy do tego fakt, że już za chwilę premiera kolejnego epiodu Gwiezdnych Wojen – nie mogłem się oprzeć.

Założyłem tego bloga, bo zastanawiałem się, czy warto. I uznałem, że tak. Dlaczego mam nie zacząć? A skoro sam mistrz Yoda mówi najpierw „do”, to musi coś znaczyć, prawda?

Założyłem tego bloga, żeby móc podzielić się z wami wieloma moimi przemyśleniami. Tym, co uważam za ciekawe, ale też to, co nudne, ale warte poznania. Chcę móc podzielić się z wami energią (a może Mocą?), którą czerpię z tego, że jestem geekiem.

Wiecie, z byciem geekiem jest jak z wieloma innymi wirusami. One nie znikają z organizmu. Mogą trwać lata w uśpieniu, może się wam wydawać, że „znormalnieliście”, ale nigdy nie będzie to do końca prawda. Każdy z nas, każdy nerd, zawsze czuje dziwne podniecenie na dźwięk Marszu Imperialnego. Chwyta dowcipy, których inni nawet nie zauważają. Interesuje się badaniami NASA, bo gdzieś w jego głowie dalej tkwią słowa „załoga statku Enterprise wyrusza z misją badawczą”.

A skoro o badaniach mowa – ostatnie lata badań dowodzą, że wirusy niekoniecznie muszą nam szkodzić. Część ich DNA może wzmocnić nasze i pozwolić stać się nam lepiej przystowanymi. Potraktujmy więc bakcyla nerdozy jako coś pozytywnego, dzięki czemu jesteśmy wyjątkowi. Powiedzmy sobie z dumą – „tak, jestem geekiem”!

Możemy się natrząsać, ale szczerze – skoro jesteśmy geekami i nic nie możemy na to poradzić, to co nam pozostaje? Karmić wirusa tak, żeby nie miał powodu do marudzenia. I po to powstał ten blog.

Pierwszych merytorycznych wpisów spodziewajcie się wkrótce, a tymczasem żegnam was i liczę, że będziecie ze mną długo.

Na koniec wrzucę cytat (niech to będzie mała tradycja). Ten nieźle opisuje ten wpis, wiecie?

“Worst. Episode. Ever.” – Comic Book Guy, The Simpsons

 

Skomentuj

